Älskade unge!

Du kom med ljuset, livet tillbaka. Jag är så oerhört tacksam att jag fick bli din mamma. Inte nog med att din blotta existens gör mig lycklig. Dessutom är du den gladaste och nöjdaste lilla bäbis jag mött. 

Jag blir så varm när jag ser dig och din storebror tillsammans, samtidigt gör sig hålet i syskonskaran sig smärtsamt påmint. Igår målade jag den gipstavla vi gjort på öppna förskolan. Ett hjärta med ditt hand- och fotavtryck på. Jag har en likadan tavla från när storebror var liten. Min ingen på Knut. Det är en av de få saker jag önskat att jag gjort även med Knut. Jag hade velat ha hans lilla hand och fot i ettgipshjärta. När vi gjorde lillebrors avgjutning gjorde vi också en syskontavla med killarnas små händer bredvid varandra. Det saknas en hand i det hjärtat också nu.  

Nu kom jag visst ifrån ämnet. Ville ju bara säga att jag är så oändligt tacksam för att vår minste prins finns här hos oss på jorden. Vår store med så klart! Mamma älskar er så! ❤️

Standard

Lämna en kommentar